Flippin my blond hair back Push up my bra like that

Skrivet: 2008-12-08 Kl. 02:18:20
Ojoj egentligen ska jag inte ge mig på något projekt med blogginlägg nu när ögonen är grusiga och kroppen mör. Så det får bli en snabbis.Rätt och slätt.....transfett

Dagen till ära har jag använt pyamas. Löshåret har legat som ett roadkill på golvet brevid sängen. Linserna begravde jag i ett fjärran land och ansiktet har varit spacklat med dagcréme.

Jag vaknade med klänningen nedanför brösten i morse. Trosorna hade jag kastat av mig någonstans. Såg ut som jag spenderat en helkväll på swingersklubb. Måste lära mig att göra mig kvällsklar när jag kommer hem ifrån krogen. Men om minnet inte missvisar kan det nog stämma vi hoppade ur taxin, hånglade lite tafatt utanför huset, rultade upp och in i lägenheten och hälsade på Nisse. Sen gick Johan till kylen och slukade fyra hela ägg och jag förväntade mig väl samtidigt att det skulle bli lite rajtan tajtan. Men somnade halvvägs.

Tänk va?? Vilken finess

"Ja om ödet får bestämma".
 Men det var inte kul i morse vill jag försäkra er om. Linserna var alldeles snustorra i ögonen och i övrigt var jag bara ett stort smuts hela jag.

Helgen blev perfekt,
jag får berätta om den när jag vaknar. Har nog tid för ett par inlägg för i morgon tänker jag ha en Nicodag. Ni hajar nog vad den går ut på.?? Jag ska bada, lära Nisse konster i soffan, kolla på The Hills och diverse strunt.

På Tisdag kanske jag blir en bandmedlemsfru.

Men det tar vi senare...

Nattinatti




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0