Jag älskar dig

Skrivet: 2008-12-22 Kl. 02:11:53


Min underbara Johan.
Tack för att du finns där för mig i alla väder. Vad hade jag gjort utan dig vissa ggr? Vilket stormigt år detta har varit. Det började lite lätt med att jag ansåg jag att vi inte passade ihop längre...... men insåg ganska snart mitt misstag. Efter en lång period av både egna och gemensamma problem blev det äntligen sommar och dags för  att unna sig fina dagar på stranden och härliga promenader med lilla Gonzo. Bara ta hand om oss själva.
Sedan infann sig olyckan i dess värsta förklädnad och döden stod med lien mot våra strupar. Han tog vår lilla plutt och kvar lämnades vi åt en lång period av smärta, sorg och lidelse så som ingen kan förstå sig på.
Där fanns du vid min sida utan att klaga en enda gång. . Stark som en oxe. DU har hjälpt mig tillbaka. Du är den som skjutsat mig i rullstolen, klätt av och på mig, tröstat mig när jag vaknat och drömt mardrömmar. Du har hållit mig ovan ytan när jag tappat hoppet och velat ge upp.  Du har förklarat för folk när jag inte orkat. Du har duschat mig när jag själv inte kunde. Du är den som vet hur jag egentligen mår när jag ler. Du är den som älskar mig i vått och torrt.

DU är underbar och jag älskar dig mer än någonsin. För att du är du.


Tack älskling. tack för att du finns till
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0