Nattligt igen

Skrivet: 2008-12-09 Kl. 01:58:38
Jag kan inte säga att jag har mycket att göra....Men jag KAN säga att jag mår som 7 sjösjuka sjömän. Jag har varit dålig idag. Inte magsjuk, inte förkyld.....Bara haft ont överallt....känt mig vissen och trött. Vaknade klockan fem . Nisse och jag gick bara upp och kissade och la oss sedan och  sov vidare båda två. Lovern såg då förvånad ut när han kom hem när vi nyvaket sneglade upp på honom. Mörkt hade det hunnit bli också.

Men jag duschade och smorde in mig med dove och deo så jag inte skulle känna mig som ett gammalt avfall. Det hjälpte faktiskt. Tänkte göra något helt annat av morgondagen om det då känns bättre.

I nuläget vet jag inte om jag ska hem till Söderhamn och jobba. Måste kolla upp alla fakta. Jag gruvar mig lite för att åka dit om jag ska vara helt ärlig. Söderhamn är liksom Norrlands rövhål såhär års. Det snöar och smälter, fryser på och smälter upp igen. Halka, slask, 10 minusgrader eller 3 plus. Alltid blöt om fötterna. 
Antingen ska det vara snö eller inte.!!!
Ligger det ett vitt täcke ute rör det mig inte i ryggen om det är 15grader kallt. Men ska det vara slask föredrar jag ingen snö alls. Att det är några plusgrader och det får vara torrt på backen. Då kan man nästan övertyga sig själv om att det är en kall aprilnatt och att sommaren är på väg.

Sen kommer halva min familj till Stockholm i helgen verkar det som så det kanske är lika bra att stanna så slipper jag åka fram och tillbaka.






Vi  har haft en playmate här ikväll. Nisses polare Lisa kom över och svängde sina lurviga. Lovern och jag satt tillbakalutade i soffan och tittade på hur dom tjivades om fåret Mos.

Neeei nu ska jag kolla om det finns något roligt spel på nätet.

Natti 
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0