Önske

Skrivet: 2008-12-22 Kl. 01:47:41
Emilie Utmanade mig.

Tre
hårda klappar


♥ Eftersom min förra brann upp och/eller att jag flyger och flänger så mycket som jag gör vore en snygg och praktisk rullväska på sin plats. Så slipper jag slita på ryggen när jag bär runt på mitt liv mellan två bostasorter
♥  En matsalsgrupp i äkta medeltida anda.
♥ En bil

Tre mjuka klappar

♥ En soffa som är så stor och mjuk att man kan dingla med benen när man sitter tillbakalutad.
♥ En liten mops  eller frallatik så Nisse får en kamrat att dryga ut dagarna med.
♥  Johans mage 2009. Större och hårigare. Så jag kan krypa in i naveln och gömma mig.

 Tre viktiga klappar

♥ Ett bra 2009.  2008 blev nästan bara skit.
♥ Att olycka slutar drabba mig och min familj hela tiden.
♥ Att saker och ting faller på plats nu. Med jobb och skola....



Tack tomten






0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0