Trött men På´t

Skrivet: 2008-12-06 Kl. 00:54:04

Vi har städat, handlat, lagat till, diskat och pyntat. Nu jävlar i mig är det jul.  Fint är det..Lägenheten är i sitt bästa skick och jag är på glatt humör. För snart ska jag hoppa i säng med tomten förstår ni. Nåväl....lika mycket skägg har han iaf.

Jag har dekorerat lax och fixat med äggen. Nisse har fått ett stort köttigt ben som han har snaskat  på  under kvällen.

Tidigare var vi i skärholmens centrum och shoppade lite. Sen klädde jag på hunden och karln och for till heron city och handlade mat i högklackat medans killarna väntade i bilen. Skönt att gå i lugn och ro.

Sedan  vi kom hem har vi flörtat med varandra hela kvällen. Lystna blickar, snuddat vid varandra, gosats och pussats.

Så nu tänker jag smyga i mina undisar och uppvakta min tomte med dunder och brak.
Juleluder (Haha) är vi allihopa.
Det är förväntningarna tror jag
Spänningen och den upptrissade, nästan erotiska stämningen..
Haha

Hoppas ni har en bra Fredagsnatt där ute

Smask

//Nicolina.

1 Kommentarer



Postat av: emilie

Haha titta vad jag hitta:) Guuuud vad sött.. puss http://wwwc.aftonbladet.se/press/backpack/nico.html

2008-12-07 @ 16:24:28
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0