Listan

Skrivet: 2008-12-22 Kl. 15:36:09
Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut? Jag...skaffade hund kanske


Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? Helt klart, självklart!!

Fick någon i din närhet barn? Det är på gång alltså;)

Dog någon i din närhet? Min fina Gonzo och min Gammelmormor.

Vilka länder besökte du? Jag var i Bollnäs. Haha

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?  Lite flyt

Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför? .17 juni. ----

Vad var din största åstadkommelse? .Lärt mig gå=)

Vad var ditt största misslyckande? .Edsberg måste jag säga

Vems beteende förtjänade att firas? Ingen som jobbar på försäkringskassan iaf.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?  Han vet vem han är.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Sjukhusräkningar, kläder och sådant.

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad? LOVERN

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?

Bästa filmer 2008?
Mirrors....kommer inte ihåg alla.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Jobbat

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Varit sjuk

Favorit TV-program?.
Gossipgirl..One tree hill

Vilken var den bästa boken du läste?
 Snabba cash är väl en enda jag läste förutom hund/valpböcker.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Det kan jag tyvärr inte berätta här.

Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Ledig 

Hur höll du dig ifrån att bli galen? .
Stesolid  och zopliclion

Vem saknar du?
Emma

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Anna tror jag.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008:
Ta inte livet eller din hälsa för givet..

Lärde du dig något nytt under 2008? .
En massa nytt läre jag mig

Vad vill du lära dig under 2009?
.
Jag vill bara ha lite lugn och ro
1 Kommentarer



Postat av: frida

Hejhej

Fin blogg. Allt bra?



Var gärna med i min tävling. Håll även koll på min blogg via blogglovin.se så vet du när det kommer fler tävlingar.

2008-12-27 @ 12:51:48
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0