AJ! Min pille.

Skrivet: 2008-07-01 Kl. 08:21:31
Jag tycker att män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna, så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv.
- Dawn French




   
Dessvärre har jag inte det, så man får hugga i och jobba.

Natten var givande. Jörgen kom förbi och handlade med sig lite hamburgers and shit ( som man säger i Amerikat). VA? Är man uppskattad eller? Inte glömde han dippen heller.
Hamnat i matkoma, hädanefter ska jag leva på cig och kranvatten. Eller. Kanske nästa vecka.

Nu kommer ju hunden Kisstofs om TVÅ dagar!! Ja just det. Kisstofs. Tror ni jag har fått många namnförslag eller? Fast ni är miljoner som läser (nästan). Så det får bli Kisstofs, den röde krigaren!!


Jag har duschat i 45minuter nu på morgonen. Behövligt. Luktade hår av håret. Tjejer förstår (?), Blä jag hatar hårlukt, jag hatar också lukten av bakfulla män, maginnehåll, ost och gubbkeps. Tänk om man skulle samla alla dessa odörer till en enda stor skitbomb!! I en liten fin glasflaska. Och skriva Eau de toilette på en rosa ettikett. Sen sätta Paris logga på. 
 Då skulle jag aldrig gå ut mera.


Nu ni cupcakes sova till minst kl:15-16.

Nicolina





Så många anser sig ha ett gott hjärta, men de har bara svaga nerver.

Marie von Ebner-Eschenbach

Säg det efternamnet högt tre ggr om ni kan?


Ps- HJÄLP mig med bebisnamnet nu!!
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0