bättre upp?

Skrivet: 2008-07-07 Kl. 09:46:57
Idag känns det mycket mycket mycket bättre. Var riktigt hängig igår kväll. Funderar på om man kanske har någon form av diabetes. Reagerar starkt på blodsockerfall.Hm, jag kanske skulle göra ett test. Läskigt! 

Jag och Gonzo ligger och har precis tittat klart på Skönheten & Odjuret - Den förtrollade julen. Haha, det  är vi nog ensam om idag.
Jag blir fan pirrig i kroppen av Odjuret. Han är ju sjukt sexig. Kolla överkroppen och hållningen. .

"I swear I will mount you right now!!"
//Elliot /Scrubs


 
Nu kommer Johan radera filmen. Gubben du är också ursnygg. Snyggast av alla faktiskt.=)


Mitt kiss ser roligare ut än vädret idag, ärligt. 

Så nu ska vi Nana så det blir gjort.

Syns i eftermiddag.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0