Den ektig utadæsjælåpplevelse

Skrivet: 2008-07-03 Kl. 00:28:09
Nu är det  natt, på natten fylls min hjärna med tankar och konstigheter
. Jag är bara riktigt djup någon timme om natten! Men inte depp-djup. Djup som i "Undrar vad slipknot äter till frukost".
 Men just nu  är det gamla minnen som fyller upp mitt extenssionsfyllda huvud. Elva månader gamla minnen. Därav youtube-klippet.
En Söndag, obegränsat med alkoholhaltiga drycker, en tom villa, fyra undomar i myskläder, en studsmatta.....
Man brukar säga "jag kom in i andra andningen".
Den här natten kom vi nog in i 14:e. Men vi lever, på olika håll, olika planer, olika liv.
Men den kvällen, alla luddiga minnesbilder som flackar framför ögonen just nu. Jag glömmer det aldrig.
Jag hatälskar den kvällen.
Jag tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv.
Stinas "blodiga" kläder, klämda ben, Hannas panikattack, min oroliga mage, mammas klänning, Joel (sista gången jag såg honom) och hans stulna telefon, "festen är  inte över".


Den här låten.....fyller mig med minnen lika klara som sekunden som just passerade.









Den som lär sig texten, har en synth hemma (man behöver bara plinka) och ringer upp mig och sjunger den här låten
, får en hundring och evig vänskap. 

Imorgon bygger  vi nya broar. om tolv timmar på minuten (01:01) träffar jag den lilla
sprätten som kommer förändra vårt liv. På alla tänkbara sätt
Jag kommer njuta av den här valptiden. Han är tydligen ett riktigt busfrö och jag har
på känn att det blir jag som sätter regler i lägenheten. Johan är mycket mjukare.
Men jag är också äldsta syskonet i en skara på fyra Olofssons med temprament som vilka Italienare som helst.
Jag är mestadels lugn och glad, jag förlitar mig på min intelligens och mina verbala förmågor. Jag höjer inte gärna rösten. Men gör du illa mig, om du sårar mig först. Då mördar jag dig, med glädje.
 
haha...eh

Jag luktar gott! DKNY bodylotion och Nivea pearl beauty deo. Känner mig som en frisk vårvind.  


Men, jag ska väl försöka sova. Detta är  väldigt tidigt för mig, jag undrar hur det kommer gå.
Aldrig trevligt att vrida sig i sängen, kanske ska försöka sova på soffan igen. Somna till en film. Det går oftast bättre. Johan ligger med ryggen till den här tiden endå(!) När jag är som keligast. Snart har jag en till kille att pussa på om natten.


Ho ho brudar vad jag är glad

//Nicolina


Ps. Tack älskis för kvällens gos. Alltid lika fint med dig
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0