GONZO GONZALES

Skrivet: 2008-07-04 Kl. 19:19:54


Morgonkissen, ser ju inte helnöjd ut att komma ut i kylan (var faktiskt kallt imorse) när man hade det så gosigt inne!!



Sen blev det frukost inne. Ger pappa en smack rätt på truten!



Sitter gärna i famnen och iaktar allt nytt från ett högre perspektiv,




''

Fullt ös medvetslös


Nog med bilder,

 Har skett en olycka inne idag. det var mitt fel. Hängde inte med i refrängen när han hoppade ner ifrån sängen. Men vi har varit ute jättemånga ggr annars och han är duktig med kopplet och även utan. Äter, kissar och bajsar som han ska. Ena stunden kör han på som en virvelvind och vill leka medans nästa bli totalt lamslagen och ligger och snusar på något mysigt ställe. Han har tre favoriter på mig. Ovanför bröstet, intill halsen ungefär. På armen eller mellan brösten.
Johan kastar avundsjuka blickar.
 
=)

Grabbarna grus och sand är i skärholmen och inhandlar kött och någon form av potatis.Lillplutten och jag har sovit middag efter hela dagen fylld med lek och stoj. Ikväll tror jag vi får besök av Herman, Ricky och Anna. Herman är deras stora dalmatiner som jag hoppas kommer ta Gonzo under sina vingar, som en mentor. Eller bästa vän om vi har tur.

Ja så grill och lek står på schemat ikväll förr oss....

 Nicolina - trött och kär



0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0