Kanske världens bästa låt?

Skrivet: 2008-07-03 Kl. 07:35:42
Den här nynnar jag på i korridorerna på jobbet, i badet, när jag lagar mat, all the time! (Nästan  haha) 





.
 




Nu kanske ni ställer er frågan "Vad fan gör hon uppe?"
Jag vet! Klockan har passerat sju, jag har varit vaken i över en timme. Johan väckte mig. Kommer aldrig somna om.
Jag frös så in i Norden så jag kokade lite mannagrynsgröt och kollar på tecknat. Har väl sovit max tre timmar inatt. Kommer vara väldigt trött i eftermiddag.
I och med att jag lever och bor med teknikens/sladdarnas Joakim von anka så ställer jag mig nu frågan, hur sjutton ska det gå med alla sladdar och kliande valptänder??
Jaja, det löser sig. Bergman finns ju till hands när saker krånglar. Johan är ju inte direkt tekniskt lagd. Han kan inte byta proppar ens. Haha
Ja jävlar ja!
Han var i övrigt på bra humör. Tror han försökte köra över min ilska med sin egen glädje imorse. Precis när jag skulle börja spotta gift och fräsa började han dansa. Fan också! Allt hamnade i obalans, man kan ju inte vara arg på någon som dansar.

Hua. Nu ska jag städa lite.

//Nicolina


.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0