Kväll....

Skrivet: 2008-07-02 Kl. 20:41:04
Jag är hungrig igen. Johan fick en stor bit av min pizzahalva så jag stod mig inte så länge på den. Fast iofs.... nu har det gått fyra timmar.

Vi sitter som tre fån och glor på teve, som tre idisslande  kor. Fast utan något att käka på. Jag är sugen på yoghurt. Yoggi Vanilj/Kanel/Jordgubb tror jag smaken heter. Hur som helst, finns nog bara en med kanel i och den är så sjukt god.

Jag brukar tappa lite aptit på sommaren men det har inte riktigt hunnit bli sommar här än, den kom  och gick. Tydligen har hela Sverige haft det jättefint idag men jag missade tydligen det. Visserligen har jag nanat halva dagen men endå.

Jahopp, vad ska man göra åt aptiten då måntro? Äta suspekta små piller? Nja......jogga? Hahaa.
Nej...hmm....Försöker jobba stenhårt istället. Vara glad för att jag är frisk. PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!! 

Vi ska väl försöka göra något åt den här kvällen nu. Man väntar bara på morgondagen. Klockan ett ska vi mötas. Jag ska bedöma läget lite med lillen, är han nervös och stirrig så åker vi hem omedelbums men är han pigg och lekfull så väntar vi i någon fin park på pappa Johan.

Så jag kommer ha världens bästa dag imorgon. Ska bli så kul att se hur han reagerar på vårt hem, på oss. Kommer han vara ledsen och gråta, vill han tröstas, kommer han älska sin bädd, kommer han älska mig?? Gaaah

Imorgon dyker det upp nya bilder här iaf.

Önska oss lycka till!!

//Nico


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0