Nu brinner det i knutarna

Skrivet: 2008-07-09 Kl. 09:51:34
Gonzogalningen och jag har spenderat morgonen åt lek och bus, var även ute och sprang ett varv runt huset. Jag hoppas inte grannarna satte frukosten i halsen när ett blont yrväder och en chihuahua  gör ett tappert morgonförsök.
Vi blev precis lika trötta båda två så vi gick in istället.



Tuff bild va?



Finn en hund?


Ikväll är jag äntligen ledig. Det värmer i både kropp och själ ska ni veta.
Gjorde ett tappert försök sista timmen på jobbet imorse och gjorde ett ordentligt "sista ryck". Passade på att uträtta lite välgörenhet också och gjorde varm choklad med vispad grädde på toppen till en liten dam som frös.
Riktigt belåten  vände jag mig om och skulle precis ta itu med disken när jag hör "menäääääe"
Fuck!
Ville slita av mig håret, vilket också tråkigt nog inte skulle vara särskilt svårt.
Oboy överallt.
Fuck
Fuck
Fuck



Jag klättrar på väggarna här hemma.
 Sen vi vart föräldrar till det mest uppmärksamhetskrävande lilla monstret jag någonsin mött (but i do love it) så har vi knappt kunnat pussats. Han är där, han är här, han är överallt och ingenstans.
Och blir kyssarna för intensiva så har jag Gonzo i bakhuvudet, som en en dålig komedi då ett par "ska till" och han inte kan så att säga..
......få fart på maskineriet.
Jag vet ju att han sitter/ligger i närheten och tittar med sina valpögon.
 Och fattar inget!!
Nej fyfan!!
Då känner jag mig som en hemsk hormamma.


 Glöm det, mitt sexliv läggs härmed på hyllan i 12-15år.

The end




Men längtar efter min andra kille endå. Kom hem från jobbet och mys med oss.
Nu ska vi Nana.

//Nicolina & Gonzo -  älskar vår Johan






0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0