Fiesta

Skrivet: 2008-07-11 Kl. 22:36:05
Vi har precis upptäckt att bergman är schizofren. Han råkade nämligen avslöja sin hemliga lista med pop/housemusik. Mångsidig visste jag att han men Boten Anna...... Ja....Man lär sig nya saker varje dag!!

Jag visste väl att det var Bergman jag såg. Den där handen känner jag minsann igen.



Eftermiddagen/kvällen har spenderats åt handling i skäris och därefter meckning i vardagsrummet för pojkarna medans jag och lilleman lagade mat.

Så nu har vi ätit och myst hela kvällen och grabbarna slängde precis in en till film. Pink är med.

      
Världen bästa sällskap, världens bästa mat.



Nu ska jag ta vara på kvällen och inte fastna här.

Återkommer inatt kanske=)

Puss





Mina älsklingar




2 Kommentarer



Postat av: Anonym

Vad är det för ras/raser på eran hund?

2008-07-12 @ 00:41:06
Postat av: Nicolina

Det är en chihuahua/russel parson blandning. =)

2008-07-12 @ 01:29:46
URL: http://[email protected]

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0