06:19

Skrivet: 2008-06-30 Kl. 06:59:46
Ligger i sköna sängen med M.p sängkläderna och myser lite. Jag och Darling har ätit frukost tillsammans. Jag överraskade honom med frukost "på sängen" fast i köket.
Jag har ju inte gjort natta ännu. Ska sova till minst fyra idag så jag är fit for fight till jobbet ikväll! Så jag har legat vaken hela natten och......gjort ingenting. Rökt och pimplat lättdryck i finglas. Uppdaterat mig på bloggfronten.





Livet känns finemang. Jag är så glad. Bebis kommer om 3 dagar, lägenheten är fin, killen är sexig och vädret är....skit. Men vem sjutton bryr sig? Måste iaf sova så hade varit mer deppad över sol (som man inte får ta del av)

Igår var det fotbollsfeber här hemma.
 
Lägenheten fylldes av testosteronstinna huliganer som brölade i vardagrummet. Glas krossades och jag blev tillbakavisad till spisen där.....

Haha, jag ljuger. Jag och Johan vaknade klockan 15:00 efter en hel natts mys och filmtittande. Hela långa dagen ett minne blott, men vi gick ner på Ica ( och även ett extra varv runt lokala poolen och kikade ). Vi inhandlade iaf lite glass och mjölk för att sedan knata hem och göra pannkakor! Vart sugen i flera dagar! 


         

Lite senare på eftermiddagen låg jag och kikade på Toon Disney när jag fick universums mensvärk. Som en blixt från klar himmel. Den här satans kopparspiralen...Läkarna förklarade att värken handlar om att jag inte fött barn och kroppen vill stöta ut den just under mensen..

Ska man straffas för det nu också. Vi får ju valp snart, räknas det??

Hur som helst tog jag fyra Alvedon innan det hjälpte. Hatar piller. Jag känner mig kemisk. Som tvättmedel eller hårfärg.

Kollade klart på flera avsnitt av  Aladdin och Hercules! Med snuttefilt och kuddar i högsta hugg! ( Because im worth it ) Johan gosade, klappade och kramade. Han har lärt sig nu. Jag har varit ett stort kalas hela veckan. Hormonattack, seriöst. Häromkvällen bröt jag ihop av att Disney Channel inte sändes efter tio. Jo jag grät, som ett barn.




Ja åter till ämnet, gårdagen. Törnros och Jonas kikade förbi och Johan lagade grillmiddag med sallad. Mumsigt!! Grabbarna hade även tagit med sig en massa fotbollssnacks så dom kikade på matchen och jag låg på kortsidan av soffan och kollade på agilityklipp på youtube. Även lite skor.

Så det var snarare östrogenparty. Grabbarna satt så snällt så och tittade på matchen.

Hur som helst så var det en trevlig kväll-.

Nej nu ska jag nana till Satc.

puss
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0