10 secrets or not?

Skrivet: 2008-06-24 Kl. 16:58:18



1. Jag älskar att bada, med jäääädrans mycket skum, det ska plaskas och lekas i vattnet. Och det  är inte så att jag  torkar mig noggrant efteråt utan drar på mig handduken och kryper ner blöt i sängen. Så det är alltid skumspår efter mig hela vägen in till sängen.


2. Jag tycker om riktigt stark mat. Det ska bränna som fan i munnen och helst ska jag börja blöda näsblod. Hahaha nej jag skojar bara, men starkt ska det vara!! Jalapenos, cayennepeppar och sambal ska det vara.

3. Jag har inte svårt för men kan vara lite rädd för andras barn i dagisåldern. Dom bär runt på så mycket bakterier och smuts som jag inte vill beblandas med. Hur ofta var man inte sjuk i dagis/tidiga skolåren? Magsjuka, vårtor, vattkoppor osv. Barn "snyter" sig med kläderna och tvättar sällan händerna. Men jag gillar barn endå dock. Vill bara inte ta i främmande barn.


4. Jag önskar jag gick ner hela 10kg, men orkar inte ta tag i det någon gång. Jag är sååå avundsjuk som hittat sin träningsform, som längtar efter att gymma eller springa. Jag kan tycka det är skönt med en promenad. Men det stannar där.....

5. Jag kan titta på vackra människor i timmar, just för att det är roligt att titta på, så jag älskade/älskar teveprogram  som Temptation island, The Hills,  A shot at love..... osv. För att det är billigt, dumt, slöseri med tid men ack så vackert.


6. Jag diggar Britney´s låtar som fan. Tröttnar dock snabbt på dem men det är drag i bruttan. Trots att hon inte ens kan sjunga.

7. Jag tycker dessa två damer är dom sexigaste  och vackraste varelserna på planeten jorden

       Tila Tequila


       Jamie Pressly


8. Jag hatar att inte få sista ordet. Jag vill bara slita av mig håret och mörda. Ja det är sant.

9. Jag fashineras av det övernaturliga, älskar sagor och myter. Önskar jag var en häxa som kunde fixa och trixa med sånt jag inte har makt över idag.

10. Jag vill dö full.



Vilken ytlig jävla lista!! Men det är också för tidigt för "the dirty secrets"


Jag väntar på Johan som tydligen jobbat över för han borde vara här nu. Vi ska väl göra någon middag och gosa ner. Har också det där soffbestyret att poa med.

Sen ska jag titta på the sisterhood of the traveling pants. En mysig tjejfilm som jag laddat ner.

Menmen, skriver mer ikväll.

//Nicolina


1 Kommentarer



Postat av: veronica

sv: åh, va söt du är! :) tack!! going ;* du är ju super söt! :D

2008-06-25 @ 05:18:23
URL: http://sstromberg.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0