Andra dagen, sista kvällen och första fikat

Skrivet: 2008-06-03 Kl. 16:44:58
 

Nu sitter våra fula grannar i sin fula bil och tutar utanför fönstret igen. Höll på att spilla gurkvatten över Johans dator. Hade jag gjort det hadde detta blivit sista inlägget ifrån mig.,  för då hade jag bott på Sibirien inom kort. Och där är det för kallt för fingrarna att skriva med vad jag förstått.

Jo, Läste en intressant liten notis i Illustrerad Vetenskap

"Aphonor byter sex mot pälsvård"

Sexhandeln verkar ha djupa evolutionära rötter. En studie av 50 vilda makakapor i Indonesien har avslöjat att hannarna "köper" sig sex genom att pyssla om honor i brunst .Marknadspriset på honornas tjänster  svänger dessutom med hur många honor det finns och varierar från 8 till 16 minuters ompyssling per parning"



Ni förstår alltså vad detta kallas??
Haha dumma slampa





Man får inte vara dum!! detta fick jag helt gratis.,


Gjorde min andra arbetsdag idag och jag trivs mycket bra!! Trevliga pensionärer och trevlig personal, är glad att jag gått två introdagar innan jag börjar jobba natten. Man har lärt känna alla lite nu.

Och så fort älsklingen kommer hem från jobbet ska jag iväg och fika med Anna. I Masmo.  Låter skumt. Men hon gav det bra referenser så det får jag ta och lita på.

Mer då?? Ledig Fredag och oavsett om Anna var sugen på att dela en flaska vitt eller Hanna drar sitt tjocka arsle ner hit så blir det trevligt. För det verkar som skatteåterbäringen kommer den här veckan. Så någon krona blir det nog över. Fredag är iaf hur det nu än slutar min unnardag, som jag bara ska må bra och ha kul.

Jo förresten så börjar det hända en och två saker på valpfronten. Vi har iaf nått letastadiet. Så ni får jättegärna komma med namnförslag. Men strunta i Sagan om ringen och "Manowar-riddar namn". Drar inget exempel, ingen blir ledsen i ögat. Men alla vet vad jag menar. Vill inte heller ha candy eller cookie. No shit , different name. Som Ulf kanske.

Aja hit me.

Ikväll blir det fiesta, med min gosegris. Tacos står högst på listan och eftersom jag spenderar mitt liv med en sann gentleman så har väl han styrt upp det. Hoppas på att maten är klar när jag kommer hem.=)



Min gosmage=) Älskar dig baby


Nu ska jag smaska på min hane två minuter innan jag beger  mig.

Kommentera nu skitskallar
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0