Grattis

Skrivet: 2008-06-17 Kl. 03:32:01

Namn: Stina Ekenberg

Född :  1987-06-17 Någon minut efter sin slemmige bror Anders som trängde sig före

Bor:      Mittemot knarkarkvarten, men väldigt fint.

Hårfärg:Möörkt svallande långt hår.

Längd: 175cm ovanför marken

Vikt:      Betydligt mycket mindre än i sexan!

Andra kännetecken: Ögonbryn vi alla önskar vi hade. Gröna fina ögon, släta tydliga drag. En skitstor knöl på näsan......

Intressen: Shemales, asiater, musik och målning. Öl också!

Smeknamn: Kapten Stinsk, Stintan, Stana osv

Familj:


Mamma Märta, underbar människa (expert på korsord och uppslagsverk, tycker om Norrala, tål inte mörk choklad, har en underbar humor och säger "Alltså" mycket),

Tvillingbror Anders, ( Har sagt 10 meningar till mig på 12år, ungefär. Börjar tro att han inte gillar mig. men hans expertis är datorer. Jag lägger ut 10 000kr på löshår om året medans Anders kanske har 60cm långt, äkta fint hår. För en tjej med huvudet fullt av lim och löshår är det respekt)

Storebror Po. (En rikig gentleman,  brukar fråga när jag ska gå hem och har en gång diskat mig i håret. Men han är snäll. När han vill.)

Enda anledningen till att Stina och jag blev vänner är mitt namn. Hon gick fram till mig första dagen jag började i hennes klass och frågade vad jag hette 4 ggr. Hon kunde för inget i världen förstå att jag hette Nicolina. "Ryskt l*der" lät det några år senare när vi bråkade för jag hade stökat ner i hennes rum. Jag kontrade med " Stina låter som ett jävla Utedass ".

I övrigt kommer vi överens sjukt bra. Stina är en sann vän, fruktansvärt ödmjuk. Men har en svart humor. Det finns en och två fanstyg Stina ligger bakom.
 Jag skulle nästan vilja beskriva henne som en katt. Avvaktande. Men hugger till när situationen kräver det. Men hon håller sig mest lugn i kulisserna och väntar på att något roligt ska hända. Hon låter omgivningen komma till henne och tar gärna åt sig lite uppmärksamhet. Men fiskar inte efter den som en hund som desperat hoppar, fjäskar och vill bli älskad. Nej Stina får man komma till och ha något att komma med för att bli accepterad av.
Tråkiga människor avrådes. Du får heller inte vara efterhängsen. Då ljuger hon om att hon ska duscha! Sen ringer hon inte på en vecka.
Hon gillar kaffe Stina. Hon gillar också Märtas special-köttfärslimpa. Ibland får man komma på en smakbit.
Hon är stilren utanför dörren, men hemma går hon i helt sjukt fula kläder. Hon gillar att klä ut sig och kanske ta en svängom? Men mest ryck och knyck. Man hinner inte fatta vad som just hände. För fort går det.




Stina skrattar aldrig åt sig själv, det är därför hon är så rolig. Hon är sjukt bra på att skriva låtar med impulsiva texter eller varför inte ringa till pojkvännen  och säga "Fy Fan vad du e ful, kan du klippa håret och skaffa ett jobb, tönt, tönt, kan du sluta tugga med öppen mun....." med dataförvrängd röst.

Stina tycker inte om mammor som klär ut sina barn med djurmössor och diverse accessoarer. "Dom har ju inget val" anser hon. Det brinner hon starkt för.
Annars ligger Stina lågt i diskussioner. Men VARNING. Underskatta inte denna fröken för sticker du henne på fel punkt eller utmanar henne i en diskussion kan det sluta med att du ligger i fosterställning och önskar du aldrig kommit till.
För Stina är ett geni som inte slösar sin tid och energi på småborgerligt skit. Nä du tack! Men vill du ha en vän för livet som är sammanfattningsvis det bästa som förmodligen kommer hända dig........

.......ring då 07381306**




GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKLING

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0