Hårding

Skrivet: 2008-06-19 Kl. 14:07:53
Gissa vem som just låg brevid mig i sängen och mimade/sjöng omvartannat med i Leila K´s Electric??? Även lite Enrique??




Den här hårdingen.....Hahaha


Klockan är strax två och jag har satt gubben i arbete. Han ska göra lunch och städa allrummet vilket också är det enda jag inte hunnit med idag. Är fortfarande svettig av  kloriattacken av lägenheten. Också av mina svarta byxor=(
Så nu har jag diskat, dammat, dammsugit och moppat allt utom just det rummet. Eftersom Johan slutade tidigt så får det bli hans uppgift.


Snopen älskis? Haha! Här kommer du hem och drar av lilla sängkammarblicken och blir istället utsatt för ren och skär tortyr.
 Inte vad du räknade med va?



hahaha

Jag älskar dig!!


Idag ska vi på Ikea och kolla lite. Och Johan har köpt vin så man kanske tar sig ett glas på balkongen ikväll. Ska höra vad han tycker. Men nu ska jag gå ut i köket och hjälpa min gubbe=)

//Nico

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0