Härliga tider

Skrivet: 2008-06-26 Kl. 07:36:56

Det känns mycket bättre idag, trots att jag inte sovit på länge. Jobbet gick jättebra inatt. Det var lugnt och skönt. Inga konstigheter och inget pappersarbete. Såg tre filmer mellan ronderna.

Djävulen bär Prada- mycket bättre än jag hört, inte så magstark och det kan jag föredra på natten då jag inte kommer så bra överens med mörkret.

The sisterhood of the traveling pants - bättre upp, riktigt mysig tjejfilm med både skratt och tårar. Blev sugen att åka till Grekland. Älskar miljön och kulturen , för att att inte tala om mytologin. Eller zatziki på färskt bröd.....Gaah Grekland ligger mig varmt om hjärtat

I hennes skor - Önskade Cameron Diaz en grym och skoningslös död den första halvtimmen men smälte sedan och fällde en och två tårar. Men den var sämre än jag trodde.

Ingen av ovanstående filmer har jag alltså sett tidigare, så är glad átt jag gjort det om någon av dessa om 10år kanske är kultklassade. Så jag har något att tillföra i diskussionerna på parmiddagarna. Haha


När jag kom hem så kände jag verkligen ett lugn i kroppen, allt var som det ska vara. Städade igår innan jag for och grabbarna har hållt efter bra!! Kanske var väl hård i inlägget jag skrev igår. Men det är halva grejen för mig. Att skriva ur mig, bra eller inte bra läsning, det skiter jag i (ursäkta Franskan). Jag har skrivit i 8år och planerar att fortsätta med det så länge det ger mig någon form av tillfredsställelse.

Jag gottgör er såhär då.

Bergman, du är en grym kompis och jag har än så länge inte hittat något ont i dig. Du har bevisligen ställt upp då andra kanske backat och är helt enkelt fantastisk på alla vis. Jag är glad att du bor här, och att du dammsuger!! Haha

Love you


Gubben. Det kanske var dumt att blanda snabbmakaroner med fullkornspasta, men vad 17? Tuggmotstånd är bra för hakorna, haha. Dig har jag redan hyllat 50ggr.  Dessutom är jag trött och väntar på samtal ifrån Moder Jord.

Men jag älskar dig!!

Sov gott, eller ha en bra dag!!


//Nico


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0