Hej hopp

Skrivet: 2008-06-27 Kl. 07:56:45
Nu har jag gjort helg. Precis avslutat min sista natt för den här veckan! Riktigt skönt faktiskt! Solen skiner och jag ska lägga mig ett par timmar.

Bryggde kaffe och gjorde klart mer än jag "ska" åt morgonpersonalen och dom vart så till sig i byxorna att dom släppte iväg mig tidigare.

Jag älskar att jobba natten. Det är så otroligt givande på alla sätt. Dels jobbar jag färre pass/månaden eftersom jag kör 10 timmar åt gången. Sen är det lugnt och skönt innan/efter jobbet. Inget tåg med tusen likasinnade som verkar trött på vardagen och  livet. Lugnt och skönt när jag vaknar på eftermiddagen och ingen ångest över att jag måste lägga mig i tid och sköta sömnen. Den sköter sig själv. Man är ju rätt trött på morgonen.

Är ensam på min våning om nätterna. Så mellan ronderna och springet så myser jag i soffan med någon film i mörkret. Är jag inte på det bästa humöret så behöver inte jag spela glad, Är jag trött på morgonen så förstår rapportpersonalen verkligen det "jag som jobbat ensam heela natten lång"


Ikväll ska jag och min sambo mysa ordentligt. Jobbat om varandra hela veckan och har inte fått så mycket tid tillsammans. Det är en stor värdering vi har. Äta tillsammans vid köksbordet och ta lite tid då vi bara pratar och umgås. Det är skönt med Johan. Att vi aldrig tar varandra för givna.

Vi lagar väl någon god mat och myser ner i soffan ikväll tror jag. No pressure!!

Men nu mina vänner ska jag nana några timmar så jag får väl önska en trevlig helg.

Ta det lugnt med spriten!!

Ha det så kul i Söderhamn B-man. =) Hälsa familjen

   


Med bästa hälsningar

Familjen Addams
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0