Hissa & Dissa

Skrivet: 2008-06-12 Kl. 15:30:30

Idag dissar jag

* Sthlm. För att det är en smutsig stad. Får tvätta och desinfektionera händerna hela tiden. Och när jag tvättar håret blir vattnet helt brun/svart. Snusk!!

* Vädret, för att nu när jag är ledig så suger vädret hästpjan.

* Städa, lovat grabbarna i flera dagar att jag ska göra det. Men det är ju så sjukt tråkigt. Och ingen vit Ajax tillgänglig.Bara såpa. Jag ryser av bara tanken.


                 

Idag hissar jag

* Livet, för att jag är lycklig och tillfreds med hur allt är just nu! Alla gamla problem är snart helt lösta och jag tar stora steg framåt hela tiden. Harmoni !.


Och äntligen är allt toppen mellan mig och Humlan. Vi hittar på roliga saker, har en vardag som funkar toppen, knappt något gnabb och bråk, Vi kommer varandra närmare varje sekund. Jag älskar dig gubben!

*Nya radiokanalen med bara dansmusik. 107,5. Suverän!!

*Tacos, för att jag får aldrig nog!!


//Nicolina

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0