I nattmössan

Skrivet: 2008-06-25 Kl. 03:36:31
Jag vill ha nya myskläder, riktig pyamas och en massa sköna tofflor jag kan jazza runt i här hemma. Ligger i soffan och Har Johans kläder på mig. Rymliga iaf....och tack gode gud för det.

Klockan är snart fyra mitt i natten och det är 12 grader varmt ute. Jag har fixat med designen på bloggen och min hjärna kollapsade halvvägs. Den blev totalt överbelastad med alla koder och jox.

Nu....måste...jag...hålla...mig....vaken.....zzzz

Så illa är det kanske inte, med endå



Vi har fått lite nya bilder på valpen. Det är bara 8 dagar kvar nu.

       

Gullig va?

Han är så liten och goooosig. Det ska bli så himla kul!








Åh fan, nu orkar jag inte en sekund till


God natt,

hoppas ni har någon att ligga sked med!!


/Nico




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0