I Söderhamn

Skrivet: 2008-06-15 Kl. 18:15:55
Jag är hemma på ett spontanbesök. Kom på i Torsdags att jag skulle ta natttåget och besöka my hometown. Hanna hämtade mig och jag spenderade första natten där. Eller morgonen. Sov nästan ingenting så jag har tagit igen det dom två sista fyllorna. Tagit mig en och två powernaps på krogen. Haha. Jag vart bra nog full  i hatten igår. Jag tror jag tar igen allt jag missar när jag är borta varje gång jag passerar resecentrum. Menmen,

Idag har varit bästa dagen på länge trots att jag varit sjukt seg. Har faktiskt fotat hela visiten så jag får skriva mer detaljerat när bilderna dyker upp.¨

vi ses


//Nico



I miss you



0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0