Jahopp

Skrivet: 2008-06-18 Kl. 22:27:34

Två slag i ansiktet redan=/

1-0 till Ryssland.

Och precis när jag börjat känna viktskalan börjat peka nedåt igen hittar jag världens fettobilder på mig. Ett större nederlag än Sveriges dumma förlust. Nu ska jag bli skitsmal. Ska se ut som ett jädra lepra innan det är klart!

Fast jag har inte en tillstymmelse till stjärt när jag går ner i vikt. Men det gör inget, bara jag blir smal!!

jaja, sommaren är redan här så jag får väl jobba bort julskinkan till nästa sommar då.


Skitsvagt Sverige, skitsvagt.

Av mig med..

=(

Bu

1 Kommentarer



Postat av: Natalie

Vad är det för ras? :)

2008-06-19 @ 12:36:36
URL: http://secondstar.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0