Middag

Skrivet: 2008-06-01 Kl. 18:48:17

Vi har precis ätit en riktigt god middag här i lägenheten. Jag och mina sambos. Vi åt vitlöksmarinerad fläskfilé, färska champisar, örtagårdssallad och klyftisar. Och kallt gurkvatten till.

"Det är livet när det är som sämst!"

Jag var nere på ica och handlade nyss. Första gången jag var ute idag. Behövde verkligen bara ligga inne och jäsa , trots det underbara vädret. Lite ångest kanske men vad 17. Har jordens pms. Känner mig som en tickande bomb. Och två killar som man inte kan ösa över sin ångest på. Ringde Stina idag och öppnade hjärtat, hon skrattade åt mig. Men hon förstod och det är huvudsaken.
Och vem vill ligga i sanden när man känner sig som en svullen slaktad gris?


Ikväll ska vi dippa grönsaker och kolla på någon trevlig film. Och imorgon går jag på mitt schema. Mitt semestervik.

Helgen som gått har varit oförskämt lång och riktigt rolig. Torsdagen spenderade vi som skrivet på Grönan. På Fredagen satt vi först i humlegårdsparken och drack öl. Det var Johan, hans syster Linnéa, Ricky, Egil, Törnros och jag. Soligt och fint. Hur mysigt som helst.  Sedan gick vi till Stadion och väntade in Kiss och Bergman som kom kutandes precis när dom körde igång. I jobbarkläderna. Haha

Showen var grym! Ärligt. Men det var jobbigt att stå så länge. När gubbarna lirat klart  blev det en lång promenad till Anchor, där vi fick köa en bra stund innan vi kom in. Jag stod mest och gäspade. Var helt slut i kroppen. Men vi gick iaf in och tog en cider. Sedan blev det Donken och tunnelbanan hem för älsklingen  och mig.. Vi duschade jättelänge, jag var helt manisk och satt och gnuggade mina svarta fötter, hade skoskav tidigare  på kvällen så jag gick barfota. Rikigt snuskigt. Mös ner till "the Mist" och somnade ganska snabbt.

Nanade fram till tolv på lördagen och slappade därefter hela dagen, på kvällen kollade vi på Halloween och Asterix & Britterna. Jävligt rolig film.

Känner mig lite för orkeslös och kommer inte på något vettigt att skriva om så jag skriver lite mer imorgon.

Nu är jag myssjuk.

Puss

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0