Midsommar 2007

Skrivet: 2008-06-21 Kl. 17:15:08
Gårdagen blev en otroligt mysig tillställning på tu man hand med min älskis. Vi gjorde balkongen väldigt fin och åt en stadig midsommarlunch i solen.

Johan: Älskling, kan inte jag få ha miina tofflor idag?
Jag: Men det där är ju mina!!
Johan: Ja....jo men du har ju fler och jag använder ju dom där, snälla?




Han bär mina trosor också!


 





"Gumman... hur tror du att du skulle känna om jag knäppte på dig innan du ens kammat håret??!"




Efter den mysiga lunchen kom ovädret och vi sov lite middag. I nästan fyra timmar! Haha
Sedan tittade solen fram igen och vi gick ner till pizzan och  köpte en mexicana som vi delade på ute på balkongen
Sedan delade vi på 3l vin under hela kvällen och tände massa ljus och bara mös.
Blev en fin midsommar!!

  


Idag har jag försökt sova utan vidare resultat. Hoppas natten går bra endå! Johan har varit en gentleman och givit mig frukost på sängen och inhandlat lyxmiddag som han lagade. Så nu innan jag drar om fyra timmar ska vi avverka två filmer och äta brie och blue cheese, samt godis och glass. Jag får springa mycket i korridorerna på jobbet så jag kanske bränner bort det värsta, Shit !! jag lever med en feeder=)
 Haha men nu ska jag poa vidare. Hoppas ni haft en lika underbar midsommar som jag??

Och det har jag bara Johan att tacka för.Älskar dig going!!

Bergmannen, we miss you!!
//Nico
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0