sex & the city

Skrivet: 2008-06-11 Kl. 18:52:21
Skit också. Har  laddat ner sex & the city idag och försökt titta på den men Johan har känt sig åsidosatt och stört mig så en timmes film har tagit två timmar att se. Och  nu när jag skulle sätta igång sista delen funkar inte den. Jävligt surt, får testa ladda om den då.....

Igår var det fotboll i kungsträdgården.


      

Jag och min älskis


 

Fullt munderad. Vi blev riktigt full båda två. haha. Vi satt och drack starkare varor för att känna den riktiga stämningen. Och det lyckades vi bra med .







Ballonger



Johan står och growlar i duschen. Haha. Vi funderar på vegetarisk tacos ikväll. Det skulle smaka. Jag köpte en hänt  extra lite tidigare idag. Får se om det hänt något extra då. Regnet öser  ner. Vi ska ha en riktig myskväll tänkte vi.

Om tre veckor kanske vi får hem en lurv. Och det är inte en sån som dricker 6 brännvin special i veckan. Haha,
Men bara kanske! Peppar peppar ta i trä!


Jag har lite skrivtorka och Johan stressar på så det är lika bra att ge honom lite uppmärksamhet. =)

Och Bergman skänker vi en liten tanke som jobbar i det här vädret! Han kanske får något smask när han kommer hem!

Puss och kram,
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0