Söndag

Skrivet: 2008-06-22 Kl. 18:01:38
Restylane och lip plumber, släng er i väggen. Jag har hittat ett fantastiskt medel mot tunna läppar. Av misstag!!

Vi lagar för tillfället lasagne av den starkare varan och mitt i storkoket så strök jag mig över läpparna. Tydligen hade jag cayennepeppar och lite sambal på fingrarna. Ni skulle sett effekten!! Värsta Olindaskiten.  Haha

Så där fick ni tunnläppade ett litet råd.



Bergman har entrat lägenheten igen, med sig hade han sin gamla lägenhet och allt är i en enda stor röra nu.

Grabbarna in action!

    

När man sätter på  "best of Svenska schlagerhits" Kan inget tämja dessa vilddjur!!

Haha skämt åsido är det slut på allt vad House/Rnb heter när jag är en utsatt minioritet i detta hem. Demokrati kallas det. Men pöjkar, hunden är en egen röst och han är alltid på min sida när det ska bestämmas musik framöver.


Men nu blir det middag, sedan film/mys och därefter jobb!!

//Nico


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0