Tacomys

Skrivet: 2008-06-27 Kl. 19:49:09
Smulan kom hem och överraskade mig tidigt idag, Han väckte mig med en massa pussar och gos. Hade det  svårt att ta mig upp, blev bara kanske fem timmars sömn. Men det innebär också att jag kan somna i någorlunda tid ikväll.

Vi gjorde oss klar och åkte till Skärholmen och handlade lite tacos. Det var så gott!! Vi sitter i vardagsrummet och kollar lite teve. Vi tänkte sätta i någon film snart.

Tänk....om en helg är vi en till i familjen. Jag älskar honom redan. Busnissen!

Vad ska ni göra ikväll?

Själv är jag inte ett dugg partysugen då vädret är mer upplagt för skräckfilmer och ljus. Ska hämta alla kuddar och täcken i lägenheten och bygga en prinsessborg. Sen ska jag smaska på min älskling=)

Ha en trevlig kväll!!

    
1 Kommentarer



Postat av: Anonym

Fan vilken gulli hund, vad ska den heta??

2008-06-28 @ 19:02:05

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0