Torsk på Tallin

Skrivet: 2008-06-20 Kl. 00:24:08

Vi gav oss ut i rushen idag. När man tänker efter kanske inte en "Söndagsshopping" passar sig dagen före midsommar. Så  himla mycket folk som var ute i sista minuten och handlade,
Vi var iaf på Ikea och inhandlade lite smått och gott. Bl.a en massa ljus i alla dess former och dofter, pläd,leksaker och kuddar till lilla bebisen, fyra växter med tillbehövarnde krukor, ett parasoll, glas och muggar, skärbrädor och lite annat plock. Vi tog en sväng förbi Bolagret och skärholmens zoo också. Så vi tog en runda innan vi handlade mat och for hem..


        
Sov med specialflätor inatt. Tre olika bilder under dagen

     

Älskis i tre olika skeden idag. På tunnelbanan, filmfixare och soffpotatis!

Efter en görgod middag (Flintastek, dillpotatis, gräddfilsröra och sallad) så Fixade Johan Boogeyman 2 som vi tittade på. Alltså... den var riktigt läskig!
En sak är säker, kommer vara sjukt mörkrädd på jobbet i mina långa korridorer. Fy fasen!
Hur som helst så har vi haft en mysig kväll. Så mysigt det bara kan bli.

Nu sitter vi och varvar ner till Torsk på Tallin. Första gången jag ser den, seriöst. Sneglar lite halvt bara. Billig film!=) På alla tänkbara sätt.

Och jag kan inte tänka på annat än vår lilla skrotboll. Jag längtar så himla mycket!!!

       

Vi behöver fortfarande namnförslag!??



Haha lilla bädden är nästan klar, taskig bild men helheten ser ni. Kanske lite stor säng åt en chihuahuabebis men det får gå. Han börjar få så mycket leksaker så den behövs.


     

Lillasyster Amanda ( http://mandiselle.blogg.se/ )  kommer ner till Sthlm på Måndag. Ska bli superkul att träffa lillstintan och ta igen lite systertid. Mina systrar är så underbara!! Lillebror på sin kant får vi inte glömma!! Jag har världens bästa familj och skulle inte byta ut dem för något. Synd att vi inte fått hunden då bara=/

Mimmi, ska inte du med?? Eller kommer ni andra senare? Saknar dig hur mycket som helst stumpan min!!

   



Nu ska jag krypa ner och pussa lite på min älskis. Imorn ska jag nana heela dagen.=)

Glad midsommar

//Nicolina















En man i min smak




0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0