Om

Skrivet: 2008-06-24 Kl. 01:26:57
För 5 år sedan:
Var jag ung och dum, något jag antagligen kommer säga om fem och tio år också. Men vid den här tiden hade jag gått ut nian då och var rebellernas rebell. Drack diamant med Stina och Annelie, eller någon rävblandning vi stulit hemmifrån. Glada minnen.

För 3 år sedan:

Det kan jag faktiskt ge perfekt information om då jag kikade igenom in gamla dagbok på Lunarstorm (som jag vägrar ta bort innan jag skrivit ut alla inlägg) , .Här har ni ett inlägg sedan den 26/6-05


 365 dagar och nätter

Sedan jag vaknade, i Pärras trasiga lägenhet. Bakfull, död och begraven. Fy fasen.
Men kul var det.

366 dagar och nätter sedan jag vaknade brevid dig, brevid porren och citroner slicade av svärd=)

Ett år sedan sist. Sedan ligan var ut och allt var som förr. Bollnäs spenderades förra midsommar. Sjukt vad mycket som hänt sedan dess.

Man har inte kontakt med någon, man har flyttat till Stockholm och hem igen, tagit körkort, jobbat på en massa ställen, haft pojkvän i 9månader och blivit en helt ny människa. Jag känner knappt igen mig själv vissa gånger.

Lustigt det där, undrar vart man är om ett år.

Min midsommar det här året då?

Jo ni kommer inte tro mig, jag var nykter=) Och det hade inte kunnat bli bättre, särskilt med tanke på att alla andra hade haft det hemskt låter det som.

Iaf så gjorde jag mig lite fin hemma hos mormor och morfar i Fredags, Stefan hämtade mig och vi körde till en strand. Där bredde han ut en filt, gav mig 10 röda rosor och packade upp götta=) Potatissallad, marinerad rostbiff, vanlig sallad, baguetter med vitlöksost och jag fick bacardi melooooon=)) Var underbart gott att ligga där och käka med vågorna klunkandes.

Till efterrätt fick man glass med jordgubbar och kiwi!=) Och Melon=)

Sedan låg vi där och myste. Hur underbart som helst!=) Gash=)

Romantik på högsta nivå!=)

Sedan åkte vi hem och spelade tevespel, all night long!=) Käkade chips och godis=)

Hade det så himlans bra!=)

Tack hjärtat, för allt=) Älskar dig så in i norden=) Du gjorde min helg.

Men lördagen då?

Jo jag jobbade 7 timmar, sedan kollade vi på film och käkade mer chips!=) Så skönt !

Ångrar inte en sekund att jag stannade hemma=)

För detta är perfekt!=)

Förlåt att jag är en mansgris ibland bara;)'

Tack för var sekund jag får dela med dig. JAg uppskattar allt!=)

Älskar dig=)

Ps. Nu blir det vinter igen. Katalogerna kommer nu snart=) Moahahaha haaaaaaaa

Lite smileys? haha

För 1 år sedan: 
Spenderade jag  min sommar med Hanna Sundman (tveklöst den bästa människan jag känner). Jag spenderade också den sommaren med älskis, Stina, Emma och tolv katter.  Det var en trevlig men vild sommar, med mycket kattskit!


För 3 månader sedan:

Bodde vi fortfarande i Edsberg, delade rum (fast vi hyrde en 4:a), rökte inne, åt pizza och ,haha, inte så mycket mer.

Igår:

Handlade älskis Lasagne som vi lagade till med grekisk sallad. Bergman kom hem och flyttade in sista lasset med Mamma bergman, jag bjöd på Fanta on the rocks, jag och gubben låg och kollade roliga klipp på youtube ( på apor och barn) och sedan jobbade jag hela natten.


Idag:

Spenderade jag först en helsikessnatt på jobbet. Efter Boogeyman har jag väldigt svårt för dessa korridorer och det var läskigt att jaga mina pensionärer då det blixtrade värre än på Jh´s mesiga dansgolv. Det slutade nämligen med att tanterna och farbröderna fick in speciell gångstil när det blinkade (SE The Grudge och The ring). Och jo, någon var naken.
Rös så mycket att jag har ont i ryggraden idag. Till slut kröp jag hem i regnet och slocknade i sängen. Sov till halv tre i eftermiddag. Låg kvar och väntade på älsklingen i någon timme och sedan dess har vi legat och myst precis hela kvällen. Varit jääättemyssjuk idag!!
Hmm, jag har också plockat ur den längre delen av mina extensions. Haha lät betydligt mer rutinerat än det var och såg ut kan jag lova. Duschade tidigare och kände då att det var riktigt löst. Så jag satt senare i sängen och drock bort en jävla stor boll med hår, Johan sneglade bara lite lätt upp från sin bok som det vore den vanligaste synen i världen! Haha älskling, du får se du!!

Imorgon:
Är jag ledig och ska spendera dagen precis som den kommer. Önskar innerst inne att det blir sol så jag kan få lite färg..
Annars ska jag bara längta efter gubben som jobbar till fyra på eftermiddagen. Pyssla om honom och mig själv lite, vänta på skiftnyckeln så vi kan montera ihop soffjäveln. Sedan ska  jag slumra till lite i den. Vääärlden skönaste powernapsoffa. Spenderat många nätter i den när jag varit hemma och hälsat på.

Om 1 år:
Oj, det kan jag absolut inte svara på i nuläget. Jag hoppas jag tagit ett steg framåt i livet och kanske kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Så jag kanske planerar plugg? Vem vet, jag vill heller inte veta tror jag. Kanske fulländar en förlovning med gubben och sitter på en strand vid den här tiden nästa år?


    

Nu ska jag skeda ner med mitt hjärta och attackera honom med pussar!!


 Älskling, du är allt för mig! Jag är så glad att vi tagit oss igenom dom jobbiga peroderna, inte gett upp när det varit mörkt! Jag är så lycklig med dig. Du är verkligen allt jag begär och mer därtill. Snart kommer vår lilla skrotboll (han heter så tills vi kommit på bättre namn) och kompletterar vår vardag till det perfekta.
Du är så snäll och har visat dig vara den mest sympatiska personen jag känner. Du stöttar mig i allt och ger mig goda råd på vägen
.
 Älskar ditt bröst, som jag alltid borrar in ansiktet i och känner mig som den tryggaste och lyckligaste tjejen i världen. T
Trots att jag får hår i näsan. Haha

 Jag älskar att vi alltid bara pussas och kramas i 10 minuter efter vi varit ifrån varandra. Hur du förgyller vardagen med dina små uppstyrningar, dina suveräna idéer. Att du är så nyskapande och öppen. Att vi är bästa vänner och kan skratta så mycket tillsammans. Att du låtsas gilla min musik och mina chick flicks och så fort jag granskar dig spärrar du upp ögonen överdrivet intresserat och "flinar upp" dig  så där töntigt bara du och "Hej baberiba Viktoria" kan. 

 Du är en underbar sambo och jag mår illa vid tanken på minsta förändring. Vill ha det såhär. Är så tillfreds med allt, med oss!! Min gulliga älskade humla.

    



Nä nu ni fanskap har ni läsning


Nana nu!!

//Nicolina
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0