Wazaah

Skrivet: 2008-06-03 Kl. 22:43:11
Nu är jag hemma, ligger brevid gubben som kollar på film. Vi har ätit tacos och myst. Sista riktiga kvällen vi har ihop nu. Han åker hem till Söderhamn och grattar svärmor Kerstin i helgen.

Grattis grattis.

Kvällarna innan han åker jobbar ju jag så vi har försökt hinna med så mycket som möjligt ikväll. Men nu måste han nana så han inte somnar i gipsbruket imöra.



Liten Johan=)






I eftermiddags åkte jag och Anna till ett sjukt mysigt fik. Vi satt på en utbyggd terass i vattnet i en liten vik. Synd att jag inte hade kameran med mig,  Vi har köpt batteri till den nu så snart lägger jag in lite foton.

Kul med en ny bekantskap, Väldigt jordnära och mysig tjej. Alltid trevligt med ett till par man kan umgås med. Men den här gången fick Johan vara desperate Housewife och laga middag hemma ist. Behövde skvallra=)

Vemodigt att Johan ska åka hem faktiskt, samtidigt som jag faktiskt tycker det ska bli skönt med min nu bokade
skönhetsdag på Fredag!

Fast jag tänkte kanske lura med Bergman på min tjejkväll. Ansiktsmask och hårinpackning nästa!!

Men nu ska jag kolla om mina filmer kommit någonvart!!

Tack hej
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0