Vad jag bloggar

Skrivet: 2008-06-29 Kl. 02:06:20
Haha man har ju sin bunt läsare varje dag och jag själv föredrar väluppdaterade bloggar. Men jag har inte så mycket att skriva nu.

Vi åt en sen, och då menar jag seeen middag. Tända ljus, myspys i soffan. Fick min beskärda del pussar och kramar som jag längtat efter heeela veckan. Eller ja, nästan=)

Johan fastnade på ett kort när han skulle lägga sig ner.




Har ni sett en mer belåten människa, eller ett snyggare påslakan?? haha




Jag älskar dig min going!!!

Alltså jag viker mig dubbel av skratt!!!

Du är så fin.

Ska krypa ner nu och gosa som aldrig förr. Jag älskar den här människan mer än ni någonsin kan föreställa er!!


natti



Fem dagar kvar
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0