Alone

Skrivet: 2008-09-24 Kl. 19:33:41




Något i den här lägenheten har luktat illa idag. Det är inte jag, jag har duschat 2ggr faktiskt. Men man vet ju aldrig.

En gång för länge sedan gick jag en hel dag och skällde på mina kombos över att något luktade illa. Jag jagade den där odören, försökte hoppa fram runt hörnen i lägenheten och ta den " på bar gärning" men hittade inte källan. Surt luktade det, som en gammal spya.

´Till slut insåg jag att det var jag. Kom på att jag sprutat grädde i Zacaz myntinkast för att vara lite skojfrisk, men räknade inte med att han skulle vara lika skojfrisk tillbaka med dubbel dos dessutom. Så han sprutade generöst den där gamla sura grädden i min urringning och i mitt hår. Sen häftade han sig själv i pannan.


Vill bara tillägga att det var en blöt kväll och att Zaca numera inte finns i mitt liv
.


Iaf så var det hur som helst mina bröst och mitt hår som luktade gammal vargkräks. Inte så trevligt.


Jag ska nu ta ett avslappnande bad med tillbehörande ansiktsmask och ett glas frozen passionsfrukt. Chokladen har jag käkat upp.

Återkommer.........


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0