I sthlm igen

Skrivet: 2008-09-22 Kl. 14:09:12
Jag ligger i min nya morgonrock och har precis ätit frukost / lunch. Idag är en grå dag, jag har feber och kan inte sätta ner hälarna i golvet. Så jag trippar på tårna. Skulle behöva ett par stripp-stilettklackar för att kunna gå normalt. Dessvärre ser det nog inget vidare ut så jag får väl jobba på att pressa ner hälarna i golvet helt enkelt.

Johan vill att jag börjar tvätta åt dom klockan tre, det vill inte jag. Jag orkar inte släpa på tvätt igen. Inte idag i varje fall.


Jag åkte hem till Söderhamn i Onsdags och hälsade på. Eller om jag åkte bara hem? Det kan jag inte bestämma mig för.

I vilket fall som helst så tog jag tåget till Gävle och hämtades där av Hanna, Emma och Stina som hade varit på sjukhuset och kollat Stinas ben.
Vi åkte till mormor och morfar för bilbyte och en snabbvisit. Sedan följde Amanda med oss till Emma och vi köpte med oss pizza och jäste ett par timmar.

Blev en tidig kväll endå efter dagens slit.










Torsdagskvällen  spenderades hemma hos Mor och Mårten. Lite tjejsnack med mys och kex men ingen ost för den var hårig i nyansen grönt.
Det var en olivost så jag trodde först att det var jättemycket oliver i men insåg ganska snabbt att så var inte fallet.



På Fredagen kom älsklingen hem och myste med mig, jag lagade till en enrätters och efter det tittade vi på film.

På Lördag var jag och Stintan ut på Variant och kikade på diverse roligheter. Jag köpte tofflor till mig och mormor och Johan fick en morgonrock han med.

På kvällen bjöd mamma och Mårten på middag med allt som hör till.

Det var jag, Albin, Amanda, Mimmi, Stina, Johan, Måsten, Mamma , Mormor, Morfar och en liten vän till Albin som hette Leo.

En sjujävla fest alltså.

Kolla själv.


 
Visar upp min konstnärliga sida på Albins ben

 
Och Leos rygg


  
Väldigt rolig bild


 
"Fan vad ont det gör Leo!!"


Morfarn skadade armen på något vänster



Mamman var glad.



Johan och Mårten



Jag Och Albin



Mina Syskon




Och Stina

Efter festligheterna skjutsade vi hem Stina och, Albin, Mimmi och Amanda följde med mig och Johan hem.
Mormor fick fulla händer med bäddningar och ungar överallt,

Men det gick till sist,.


Sedan gick hela Söndagen åt att bara mysa och förbereda lite inför den här veckan som jag nu blir i Stockholm.



Egentligen skulle jag på ett möte med en kille på en skönhetsskola. Jag har nämligen kommit in på en intensivkurs i makeup/frisering mm.

Men den kursen börjar nästa vecka och jag får högst ha 10% frånvaro.

Det kommer aldrig fungera med min oberäkneliga kropp. Så om jag nu väljer den kursen ( har sökt flera) så kan jag hoppa på i Januari då nästa termin börjar.

......Så istället blir den andra extremt roliga planer den här veckan. Kan berätta mer lite senare. Ska försöka vila bort lite feber.


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0