Inte så mycket kaviar

Skrivet: 2008-09-14 Kl. 16:00:27
Titeln på inlägget fick bli det första jag tänkte på och det var just det, inte så mycket kaviar. Johan gör mackor åt mig i köket. Jag är superhungrig och vi har precis pratat och rett ut gammalt groll. Nytt groll också, men nu är det ur världen och jag kan slappna av. Hatar otrevlig stämning. Sånt vill jag bara fly undan men det spelar ingen roll hur länge jag står och bankar mitt huvud blodigt i väggen så är det någonting man måste göra.

Igår hamnade vi på fest. Hade det rätt trevligt med mitt saftglas. Jag såg i vilket fall som helst ut att  vara fullast på festen. Med min gångstil!



Ägde "Team Hor" under vår musikquiz. Mina lagkamrater bidrog inte med så mycket. Besviken på Bergman som skulle vara den starka länken då han kan varenda låttext som finns, i vanliga fall. Men han var bra nog glad i hatten igår så det var väl där det brast. Plus att vi var tre i vårt lag och dom fyra. =) Slutade med 40-35p. Vår förlust,



 

Törnros, Johan, Yang och Jojjo




Min min bara min




Det ser skönare ut än var det var. Gick över till dödsgrepp någon sekund senare.



Johan och Bergmannen är nere på Ica och handlar, jag ligger bara. Har väldigt ont idag efter allt bilkörande i Sthlm.
Idag vill jag bara mysa och ligga sked.

Igår var vi i kungens kurva förresten. Inhandlade ny kamera, ett par jeans på rean bl.a.
Sedan åt vi på grillpalatset. Faktiskt helt Ok.

Nu ska jag inte titta på en film, jag ska sova med en film igång.

"Det är inte henne jag tänker på, det är dig , hon är stark som en jävla gorilla, hon kanske sliter av dig huvudet och spottar i hålet!"
//Nicolina



0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0