Låt mig få presentera

Skrivet: 2008-09-27 Kl. 01:51:58
Grannarna i lägenheten ovanför. Dom bråkar och skriker, dom använder sig av inte så kärleksfulla smeknamn och kastar grejer i väggarna. Dom sätter gärna och oftast igång efter kl:23 på kvällen och fortsätter tillräckligt länge att jag vill slita av mig håret, stampa upp och tala om för dom precis vad jag tycker. Jag tror det nästan är såna här typer som använder sig av bråk som förspel. Hur dom nu orkar det?? Deras bråk tar på mina krafter.

Granne nummer 2 i lägenheten nedanför: Ingen aning om hur han/hon ser ut. Men personen är om jag får gissa vilt förståndshandikappad. Bevis 1: Eurodisco, samma skiva om och om och om och om igen.....E-type, Pandora, Basic Element osvosv. På högsta volym, dygnena runt. I Ett års tid nu. Ikväll hade vi mys i soffan när dom körde igång. Kändes som jag ramlat rakt in på en fest direkt innan krogen. Precis när det spårar ur, när folk bara mumlar eller skriker, dansar och allt bara urartar. Ni vet dom sista minuterna innan man packar sig iväg på närmsta lokalhak.


Klockan är snart två på natten och jag sitter och lyssnar Cardigans - Love me (Bevis 2) samtidigt som dom ovanför håller låda.

Jag hade lika gärna kunnat gått på fest alltså......

Tur att jag har dessa brevid mig!!




Mina älsklingar.

Just nu: Ace of Base - Beautiful life


Vi skjutsade iaf Bergman tvärs igenom stan och lämnade honom hos Törnros. Sedan gjorde vi en snabb handling på Ica, åkte hem och lagade till kycklingenchiladas, desserten bestod av kiwi, banan, frysta hallon med strimlad choklad över i en form, in i ugnen. Sedan gammeldags vaniljglass till det.

Vi kollade först på Rec. Första gången på länge jag skrek till en film. Johan fick hjärtstillestånd sa han.  Ja..... den var faktiskt riktigt läskig.

Bebis låg emellan oss hela tiden och är så  himla duktig.

Nu kör dom lemon tree

KHARMA säger jag bara

God natt.







//Nicolina
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0