Man ska väl inte kasta sten i glashus?

Skrivet: 2008-09-22 Kl. 12:28:04
Den här bilden är sjukt rolig. Det är när jag precis lärt mig sitta upprätt och mamma kom förbi en kväll på sjukhuset.
Vi är ute och röker. En äldre liten undersköterska jagade mig genom korridorerna och skrek "Nicolina Nicolina, du kan inte gå ut i underbyxorna, tänk på dom anhöriga"

Därav filten

Det var varmt, jag ville inte ha byxor för det var jobbigt att ta av och på dom med katetern.


Mina "underbyxor" var inte direkt spetshotpants heller utan snarare shorts för män. Dom gick ju ner till mina knän.



Jag skulle aldrig lägga ut en sån här bild på mig egentligen. Men hur roligt ser det inte ut? Jag viker mig dubbel av skratt!!
Varför kollar jag ner på Stina??
Jag sitter själv i samma båt om man säger så.
Hon rullade dessutom mycket snabbare än mig. (Vi tävlade i korridorerna)

Jag var ju så omtöcknad här av allt morfin så jag antar att sanningen aldrig kommer komma fram.
Vad hade Stina gjort för att förtjäna den blicken??


Ja...


Hujedamig
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0