Morfar

Skrivet: 2008-09-17 Kl. 09:32:41



Jag hade Mtv på inne i vardagsrummet då morfar kom in för att titta på Keno. Jag hade ganska hög volym på så jag tänkte gå in och hjälpa honom att sänka då jag stannade upp för jag såg att han hade fastnat framför teven ståendes. Johan kom precis efter honom och ställde sig och tittade han med. Dom kollade på hela videon tillsammans.





När låten var slut tittade morfar storögt på Johan.

Morfar: Ja.......dom där kan dom du!!
Johan: Ja..... för fan!


Kat Deluna föll både morfar och Johan i smaken alltså.
Jag och mormor ska också sitta och hålla span efter sexiga män någon kväll tänkte jag.....


 



0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0