När man sätter den sidan till.....

Skrivet: 2008-09-23 Kl. 13:25:22
.....då får man som man vill.

Klockan är halv ett och jag ligger i sängen i morgonrocken fortfarande. Ska väl ta mig upp och göra ett ryck snart. Ska ta ett bad och bädda sängen. Jag kanske drar på ansiktsmasken också. Så Johan vill pussa på mig ikväll. Vi har lovat varandra dyrt och heligt att ikväll ska det minsann bli mys på hög nivå.

Imorgon ska nämligen Johan på derby (jag lär mig!) Djurgården-AIK och 
på Torsdag blir det fullt hus här.


Och det är på grund av detta.










Ifrån Prag reser vår lilla kille med sitt syskon så jag får hämta honom på Arlanda på Torsdag.
Som ni ser är det en Fransk bulldog (Ingen av dessa men har bara dåliga bebisbilder som är otydliga).
Han är svart och blir ganska precis åtta veckor.

Johan och jag bestämde oss för en ny hund då Gonzo förde med sig så mycket liv och lycka. Han togs ifrån oss för snabbt och det skulle kännas tråkigt att ge upp tanken på en hund.
Dock bestämde vi oss för en annan ras/färg för att slippa känna att vi får en sämre kopia av vår lilla ängel.

Han är nog glad uppe i himlen över sin "lillebror".

Synd att dom aldrig fick leka tillsammans.

Men iaf, nu ska jag inte deppa ihop för det utan koncentrera mig på hur roligt och spännande detta är. Jag längtar så jag spricker.

Min rehabilitering går förmodligen bättre med ett litet hjärta som ska upp och kissa hela tiden.
Plus att jag har all tid i världen för en liten valpis nu.


Så det känns 110% rätt...


Nisse är mitt namnförslag, Johan röstade blankt.
Hoppas han kommer på bättre tankar.


Nu ska jag poa på




Älskar dig












0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0