Smack my bitch up

Skrivet: 2008-09-17 Kl. 11:37:44
Om jag  har slagit Johan någon gång?. Svar ja,
men jag slår alla som säger att jag ser ut som en lastbil när jag backar.



Börjar gilla håret mer och mer, la i en till färg igår. Det blir ganska ledsamt att variera mellan endast vitt och gult i vanliga fall så jag njuter i fulla drag av alla nyanser. Tycker det kommer fram fler hela tiden.

   

Inne, inne igen efter gårdagens färgning och ute.
Jag gillar det.


Jag har världens beslutångest, jag vet inte om jag ska åka hem till söderhamn idag. Jag borde för det är ett förbannat tjat hemmifrån.

"KOM HEM"

Nu känns det iaf inget roligt att vara kvar när endå så jag får väl kolla tåg och släpa mitt arsle norrut då.

Det har iaf varit skönt att komma bort ifrån cirkusen i stan, behövde verkligen lite distans till allt. Plus att vi bor på första våningen och härifrån kan jag hoppa

Ni fick jag insiderinfo om att Stina ska till sjukhuset i Gävle så jag läre rusa om jag ska hinna på tåget.

Skönt med bil halva vägen.=)

Då får vi ses till veckan om jag inte uppdaterar hos Stina eller Emma.

//Nicolina
3 Kommentarer



Postat av: Anna

Hej,Snäckan!

Hahahaha - jag måste bara säga det igen ... jag ÄLSKAR din blogg!

Tjatat hem dig ... jo...jag kan tänka mig att det blev ett olidligt tjat til slut;-)

Hoppas du mår okey, med tanke på omständigheterna...

Kram // Anna

2008-09-20 @ 10:33:33
URL: http://baggen.blogg.se/
Postat av: Anna

P.S. Du belv jättefin i håret när du färgade det ... blev lite sugen själv ... D.S

2008-09-20 @ 10:35:18
URL: http://baggen.blogg.se/
Postat av: vaniljeva.blogg.se

blont är alltid snyggt

2008-09-20 @ 10:37:10
URL: http://´www,vaniljeva.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0