Nacho libre

Skrivet: 2008-09-13 Kl. 12:09:16
. Grabbarna håller på och städar undan vår nachofrukost. Lika gott alla tider på dygnet,

Igår åkte vi till skärholmen efter dom slutat jobba och handlade mat.  Sedan tittade vi på film och hade en riktig myskväll. Jag jazzade runt och färgade mitt hår en kopparguldblond färg. Jag skulle mer kalla den orange/guld. Rätt fint, ska  se hur det blev i dagsljus så fort jag tagit av mig burkan.

En av världens bästa låtar!



En annan låt jag absolut älskar med Shakira
Gör mig glad.



För att inte glömma den här låten. Den här låten kan man lyssna på i alla sinnestillstånd. Den betyder lycka, sorg och revolt för mig. Får gåshud och tårarna rinner av tusen anledningar.







Och kära kära
Maria Mena
Finns inte en tjej som inte kan lyssna på hennes musik. Hennes texter avklädda, oslipade och sjukt ärliga. Finns inget man inte kan göra till hennes skivor, städa, ligga, dricka vin med sin bästa vän, måla varandras kroppar med sverigefärger, köra 160 mil med hög volym, sitta själv med lite rödtjut, röka och filosofera över livet.
Jag fullständigt älskar
Maria Menas musik.




En till Menalåt med underbar text.




Ja jag ska väl göra mig i ordning så ska vi till Kungens kurva och kolla in Ikea, blir en hård runda för mig som knappt klarar Ica Fram och tillbaka.

Jag har en överraskning till senare förresten.



Tack och bock
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0