Testosteronstund i köket.

Skrivet: 2008-09-10 Kl. 17:16:42
Ligger i sängen och lyssnar på musik och jäser lite på maten som grabbarna lagade till. Ser i ögonvrån hur Bergman springer runt i sin jättestora morgonrock och pratar.....blomster. Med vattenkannan i högsta hugg.
Johan står samtidigt och diskar.

Bergman: Ja en blomma jag fick i.....sexan tror jag? Den hade jag under en lampa och jag tänkte efter ett tag att "vafan den växer ju inte?"

Johan: Nähäe???...

Bergman: Jamen då kom jag ju på att vafan, det är ju lampan, så jag tog bort den och han växte fan en decimeter på två veckor.

Johan: Vaaa?? Menar du??

'Bergman: Jaaa, som att han ville ha bort lampan, han mådde inte bra av den vettu.....

Johan:Nej tacka fan för det,,,

........................................Ja det har jag lyssnat på en halvtimme nästan.

Nu ska jag äta naturgodis, hångla (för att kolla om han fortfarande är straight) och dricka ramlösa jordgubb/lime.



1 Kommentarer



Postat av: Amanda

Ha en bra kväll, härlig blogg btw ;D

2008-09-12 @ 20:18:38
URL: http://amanddaj.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0