Faktiskt jäkligt kul

Skrivet: 2008-09-24 Kl. 00:44:44

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Igen. Jag missar alltid

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vi måste ju ses allihopa någon gång, när vi är vuxna och längtar tillbaka till våra bästa år

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Grattis!! Fan vad roligt gumman, det förtjänar du verkligen efter all skit.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vad kull jag legtar till den dagen puss puss puss Skule vi äta mida?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Borde vara hemma  runt sex, skön tid.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ta en du också då din näriga jävel.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej min ängel försöker få tag i dig ville bara höra hur det går.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ring röstbrevlådan du har 1 nytt meddelande. Nr 1: Hemligt nummer

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
.Jag har drömt om dig inatt, du slog mig. Haha

10. Din romantiska replik?
Vad tänkte du med dill då?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ja gumman det är kul med min mage men vi ska till läkaren imorgon för att få det defenitivt!


Svaren föll verkligen på plats, det trodde jag aldrig!!

Börjar dock fundera på vad jag har för omgivning.??





//Nicolina

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0