Bebis

Skrivet: 2008-09-15 Kl. 15:00:24




If tears could build a stairway And memories a lane I could walk right up to heaven And bring you home again








Favoritleksaken.



Vilar efter en förmiddag fylld av bus.



Aldrig sett en tröttare varelse, pappa Johan ska precis bära in honom till sängen. Ingen reaktion alls!=)



På stranden med sin kudde




Väntar på att vi ska gå ut och jaga humlor



Inte kul att gå ut så tidigt. Ville bara in och lägga sig igen.



Mycket skönare med sovmorgon och sedan leka i solen



Alltid lika mycket fart i lilla älsklingen



Pappa får en morgonpuss innan jobbet.



Mina killar var lika trötta




Alltid lika trygg hos Johan,





Om du endå var här

Lilla lilla du




1 Kommentarer



Postat av: Veronica, Gaija och Zena

Men stackare! Jag har krossat svanskotan för åtta år sedan. Det var ingen hit. Man kan knappt göra nummer två! Sen att ligga, sitta, gå eller stå är ju inte heller särskilt bekvämt. Hoppas du kryar på dig snabbt. tröstkram

Jag fick kryckor i går efter ett fritt fall i trappen. Hade tre trappsteg kvar och missade dom totalt. Så jag har slitit av ledband i foten. Men jag tar hellre det än en svanskota som jävlas. ;O)

2008-09-16 @ 11:28:22
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0