Helgen

Skrivet: 2008-09-28 Kl. 13:57:14
Jag sitter i sängen och myser  med lilla Nisse som ligger tätt intill mig med sitt ben och sin Floris (flodhästen). Johan har sprungit runt och hjälpt mig samla mina tillbehörigheter för idag tar jag och Nisse tåget upp till Söderhamn..

Jag har 1000 ärenden den här veckan, det är både läkare och kompletteringar med försäkringskassan som ska ordnas och fixas. Sen ska det bli kul att visa upp Nisselymmeln.

Idag har vi suttit ute i solen på filtar och bara haft det skönt. Nisse har sprungit runt som en blixt och lekt av sig ordentligt. Hoppas han sover lugnt på tåget i eftermiddag då.....


 







Igår åkte vi in till stan och killarna gick till en affär medans jag och N satt i en park och solade lite. På kvällen åt vi kyckling fast jag inte gillar det men måste medge att det var ganska gott. Sedan tittade vi på filmer och spenderade kvällen i sängen. Underbar första helg med Nisse.

Är trist att vi är ifrån Johan den här veckan men sedan får vi nog schemalägga tiden lite så den passar alla tre=)

Nu ska jag passa på att kela med mina hjärtan innan jag beger mig

//Nicolina



1 Kommentarer



Postat av: Gripen

Japp jag pluggar. Fast nu gör jag praktik i sthlm. Vad pysslar du med nuförtiden?

hoppas det är bra iaf!

2008-10-05 @ 21:55:11
URL: http://gripklon.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0