Åh på en torsdag?

Skrivet: 2009-04-09 Kl. 14:02:42


Lika illa som på bilden är det väl kanske inte men vart bövelen tog solen vägen?!
Påsk påsk alla tjatar påsk. GLA PÅSKANS på er då. Visserligen är det väl skönt att vara ledig för somliga men annars fattar jag inte grejen.
Påskgodis tycker jag inte om. Inte alla ägg och annat snusk,
Påskmat?
Jag vet inte, lika gott med något annat. Så som tacos kanske?
Förstår inte hysterin.
Och gud hjälpe barnen som klär ut sig till små fräkniga horor och kommer hit idag!!
Eller jag kanske ger dom Bergmans spargris,

Jag har varit på två långa promenader idag, snart ska jag gå en tredje. Hur det än är så kommer det ätas mer än vanligt i helgen så jag har bestämt mig för att moffa med gott samvete.

Jag tror jag ska åka till KK och handla godis på den största godisbutiken i Sverige. Utbudet där är inte tråkigt!
Kanske köper med mig "Svensk Maffia" på vägen också.



Har spanat på den så många gånger nu så inget kunde väl passa bättre en sån här dag fylld av regn och tristess.

Nej nu ska jag hoppa i galoscherna

haha.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0