Army Of Lovers

Skrivet: 2009-04-27 Kl. 17:26:43


Haha varför vet jag inte men den här låten för mig tillbaka ett par år i tiden. Jag hade gjort ett par nya boobs och hade varit ute på en riktig helkväll. Av någon jävla konstig anledning vaknade jag hos en tjej som heter Madde på Oxtorget. Jag känner inte ens henne.
I vilket fall som helst mötte jag upp Stina och vi skulle ta något att käka i stan. När vi passerade Jh som precis öppnat satt hela Sveriges B-kändiselit utanför och väntade på någonting.

När vi gick förbi  Camilla Henemark (La Camilla) och alla dom andra blev hon alldeles uppspelt och började showa loss. Hon utförde en slags regndans och vrålade "BORTAMATCH bortamatch BORTAMATCH!!!" till en löjlig melodi.

Vi visste inte vad vi  skulle svara på det. Det såg ut att stämma ändå. Gårdagens smink, gårdagens kläder och två slitna brudar.

Det här är en låt som förmodligen passar sig när man har varit just på det.
Bortamatch
3 Kommentarer



Postat av: Victoria

Ja de gör jag :) jag hittade din blogg genom någon annans & kände igen ditt namn. Jag praktiserade med din vän Stina på Hillmans förut :)



Tack vad snäll du är! Ha de bra du med.

2009-04-27 @ 19:09:19
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Ida Legeryd

Hej igen! Jag vet inte om min kommentar kom fram tidigare? Jag funderade om du fick din vovve när den var 8 månader eller om det var när den var en valp? Mvh Ida

2009-04-28 @ 14:19:16
URL: http://idalegeryd.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättesöt blogg! :)

2009-04-29 @ 02:03:34
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0