Badgirl vs Goodgirl

Skrivet: 2009-04-02 Kl. 17:19:45
Jag tänker inte visa er testet fast jag brukar vara ganska öppen när det kommer till ja....allt

0-5p: Du är en riktig goodgirl. Du får nunnor att se vågade ut.
5-10p: Du är en normal tjej med ett syndigt ess i skjortärmen.
10-15p: Killarna gillar dig, men tjejerna bör hålla sitt avstånd. Den här tjejen vågar man inte lita på!
15-20p: Du är en tjej med klös. Både killar och tjejer bör närma sig med försiktighet, denna tjejen rivs!
20-25p: En riktig bad girl. You make Amy Winehouse look innocent!


Jag fick 22p.
Ja nuet är ju betydligt lugnare än mitt liv har sett ut. Men jag har levt. OJ vad jag levt!

1 Kommentarer



Postat av: Helen

kul att du har kommit igång, här går det lite halvsegt, men har kommit igång mer med promenaderna nu. :) Så jag hoppas också kunna gå ner två-tre storlekar till sommaren. :)

Shoppingresa till polen låter ju skit härligt. Ni skulle nog ha riktigt roligt :) Är ju så lätt att åka iväg på en weekend, behöver inte bli så dyrt. :)

Vi åker den 18 april, så 16 dagar kvar :) Whiie :)

Hur är det med nisse nu föresten, tänkte på problemen med magen förr och så. ?

Puss

2009-04-02 @ 18:27:09
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0